سلام

پسری 17 ساله هستم که موندم چی کار کنم .

راستش ما یه خانواده 4 نفره هستیم که توی خونه تقریبا 50 متری زندگی میکنیم، وضع زندگی ما متوسط رو به پایینه از زمانی که یادم میاد پدر و مادرم همیشه با هم دعوا داشتن ، نه از این دعواهای معمولی در حد چاقو کشی، همیشه هم  حرف طلاق میزدن ولی خب بعد از یه مدتی بیخیال میشدن، بگذریم ...

راستش این خونه ای که توش زندگی میکنیم برای خودمون نیست برای پدر و مادربزرگ پدریمه، خونه ی قدیمی هستش و یه جورایی میشه گفت آبرو بره، پدر و مادر بزرگ پدریم همیشه تو خانواده ما دخالت کردن و باعث دعوا ها شدن، چند ساله که همه فامیل هم تو ایجاد دعوا کمک میکنن، بلاخره بعد 20 خورده ای سال زندگی زناشویی بلاخره پدر و مادرم تصمیم طلاق گرفتن این دفعه به صورت جدی .

راستش موندم چیکار کنم هم پدرم حرفش حقه هم مادرم، مادرم به خاطر جای کوچیک و اذییت هایی که توسط پدر و مادر بزرگ پدریم میشه خسته شده، از اون طرفم پدرم تا حد توانش کار میکنه ولی حدش همینه نمیتونه به پدر و مادرش بگه همچین خونه ای بگیره، اینم اضافه کنم شغل پدرم آزاده 9 صبح میره 12 شب میاد .

خلاصه من و خواهرم خیلی اذیت میشیم، منم تو یه سنی هستم که خیلی عصبانی میشم از کوره در میرم بد خلقی میکنم یا متاسفانه به مادرم بی احترامی میکنم، کلا سرگرمی جز اینترنت و پشت کامپیوتر نشستن ندارم، احساس میکنم دارم افسردگی میگیرم از همه جا فشار رومه، پدرم یه انتظاری داره مادرم یه انتظار دیگه ، هر دو تاشون میخوان من تصدیق شون کنم .

الان موندم چی کار کنم اگه طلاق گرفتن نه میتونم با پدرم زندگی کنم نه مادرم به نظرتون چی کار کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)