سلام

ما تو دوران دبیرستان کلاس حفظ قرآن داشتیم. از هم کلاسی هام ثبت نام کردیم و شروع کردیم به حفظ قرآن. تا تعطیلی مدارس حدود 2 جزء حفظ کردیم. بعدش هم کلاس برگزار شد ولی من نتونستم برم. چون دیگه راهمون دور شده بود. خودم تو خونه چند سوره دیگه حفظ کردم، سوره هایی که روشون تسلط داشتم مثل یس و الرحمن و طه و ...

الآن خیلی دوست دارم حفظ قرآن رو ادامه بدم. دارالقرآن هست ولی اونم دوره. بیشتر دوست دارم تو خونه قرآن حفظ کنم. هم یه همراه داشته باشم. یعنی کسی باشه که بتونیم باهم قرآن حفظ کنیم و در حد خودم حفظ باشه و با هم ادامه بدیم.البته من یه ساله مرور نداشتم. باید یه وقتی هم به مرور اختصاص بدم.

کسی تمایل به این کار داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)