سلام
چند وقتیه یه مشکلی دارم. هر کاری که انجام میدم فکر میکنم بقیه دارن نگام میکنن. از صبح که بیدار میشم تا شب همین وضعیت رو دارم.
درگیر گذشته نیستم اصلا. برعکس تو حال زندگی میکنم . نمیدونم فقط من اینجوریم یا نه. تو خونه هیچ کسی نیست تنهام، ولی فکرم خونه رو پر از آدم میبینه. فامیل ها، دوستام ، غریبه ها، هنرپیشه ها. مخصوصا کسی که دوسش داشتم. فکر میکنم همه حواسشون به منه در حالیکه واقعیت نداره.
نمیدونم چی کار کنم واقعا دیگه خسته شدم اصلا نمیتونم تمرکز کنم . اگه راه حلی دارین بگین شاید کمکم کرد.
ممنون
اجرتون با خدا

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)