با سلام

بنده قصد ازدواج دارم ، خودم هم دارم بررسی میکنم اما بعضی وقت ها با پدرانی یا برادران یا کسی از اقوام دختری آشنا میشم که من باب بزرگواری و لطف خودشون به بنده غیر مستقیم یا میگن دختر خانمی دارن یا خواهری دارن بعضا هم خانواده های خوبی هستن ، خب یه مورد بود پدر دختر خانمی استاد بنده بود واقعا مرد خوبی بود من هم خیلی به ایشون علاقه داشتم .

اما با این که ایشون از خانوادشون می گفتن و میگفتن دختری دارن و میگفتن شما موقعیت ازدواج داری چرا اقدام نمی کنی و حرفایی دیگه ، اما هیچ وقت نمی دوستم تو این شرایط باید چه جوری حرف بزنم یعنی چه جوری قرار بذارم خودم صحبت کنم با ایشون ، به خانواده ام بگم حرفی بزنن ؟

من دوست داشتم دختر خانم رو یه بار از نزدیک ببینم اما بازم نمی شد کاری کنم می خوام بدوم برا پسران اینجا یا دختر خانم هایی که اینجا هستن برای داداش یا نزدیکاشون این تجربه ها اگه پیش اومده چیکار کردن یا چه راهی دارن که هم بتونم به شناخت برسم از دختر ایشون و طوری نشه برم اون جا بعد خوشم نیاد و اینکه رابطه بنده با شخص معرف تخریب نشه .

سوال اول : چه جوری با دخترشون آشنا بشم ؟

سوال دوم : چه جوری خواستگاری رو مطرح کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)