سلام
سوالم درباره تنوع طلبیه ، و مقصود من خانوما هستن .
مقصود اصلی هم ، خانم هایی که چشم هاشون زیاد میچرخه و یا اونایی که با ظاهر تحریک میشن ، ببینید اصلا قصد دعوا ، ضایع کردن یا چیزی ندارم فقط سوالیه که ذهنمو مشغول کرده و فقط و فقط دنبال جواب صادقانه هستم اما ممکنه کمی ، فقط کمی لحنم سو برداشت ایجاد کنه .
خانم ها شما اگه یه شوهر ایده ال نصیب تون بشه ، ( البته قطعا فرد ایده ال دنبال شخص خوب میره ) به همون شخص قانع میشید؟ اگه شما یه همسر خوب داشته باشید ، به بر قراری ارتباط هر چند معمولی با دیگر مرد ها وسوسه نمیشید ؟
لطفا بگید شما هم در ارتباط عاطفی و جـ تنوع طلب هستید یا خیر ، نیستید ؟
شمایی که میگی با دیدن بازوی آقا تحریک میشی ، فردا روزی شوهر کنی و شوهرت بازوش اونقدر عضلانی نباشه و توی راه یه مرد خوش استیل ببینی تحریک میشی ؟
لطفا برای این سوالات توضیح زیاد ندید ، دنبال جواب آره یا نه برای هر قسمت از سوال اولم هستم
اگه خواستید که اختیار خودتونه بدید

سوال دوم )
چرا بعضی از شما خانوما برای شخصیت های معروف اینستاگرام ، که حالا یکم هم خوشتیپ باشن پیام هایی به دور از حیا میذارید ؟
من چک کردم مثلا در اینستاگرام رامین رضاییان ، ارمیا قاسمی ، رضا گلزار ، شهاب حسینی ، امیر مقاره ، واقعا چه پیام های سخیفی یه عده گذاشته بودن ، عشقم - نفسم - رامینم ، صرفا چون ظاهر جذابی دارن ؟
این سوالم جواب بدید که این افراد رو بیشتر دوست دارید یا پدر ( و یا شوهر ) زندگی تون رو؟ این سوالات مسخره است میدونم ، اما برای من دغدغه ست ، من خودم دیگه اون آدم سابق نیستم بخاطر این رفتارا نمیتونم اعتماد کنم ، شیطونه میگه تو هم تنوع طلب بشو !

مرتبط :

آیا بدن پسران بدنساز برای خانم ها تحریک کننده است؟

ما مردها چه چیزهایی رو باید رعایت کنیم تا خانمها تحریک نشن ؟

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

دختر ها هیکل پودری و مصنوعی شوهر رو دوست دارن؟

آیا بدن پسران بدنساز برای خانم ها تحریک کننده است؟

خانم ها با آستین کوتاه پوشیدن آقایون مشکلی ندارن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)