سلام ،
من به تازگی مسئول فرهنگی پایگاهمون شدم اما ایده ی خاصی به ذهنم نمیرسه و دقیقا نمیدونم چیکار کنم ؟ پیشنهاد دوستان برای کارهای فرهنگی اجتماعی پایگاه بسیج چیه ؟!  مثلا در اردو چه کارهایی میشه کرد ؟

چه عضو بسیج باشین یا نباشین در هر صورت هر ایده ای به ذهنتون رسید من رو مطلع کنین .

ممنونم


مرتبط:

می خوام یه کار فرهنگی بزرگ در حوزه مسائل اجتماعی و دینی بکنم

فقر فرهنگی آدم ها بیشترین آسیب رو بهمون میزنه

آینده جوانان وطن از لحاظ فرهنگی چگونه خواهد بود ؟

در شهری زندگی میکنم که به بی فرهنگی معروفه !

آیا معضلات زشت اجتماعی رو باید جار زد ؟

نظرسنجی در مورد یک طرح اجتماعی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)