سلام به همه خانواده برتری ها

من یه دختر ۲۲ ساله ام که تقریبا شخصیت آروم و درونگرایی دارم. خودم راضیم از آروم بودنم منتها مشکل دیگه ای که دارم اینه که خیلی احساساتیم، اونقدر که دوستامم که خودشون دخترن تعجب میکنن، میگن خیلی دختری، تو صحبت کردن هم احساسی بودنم مشخصه.

البته تصمیماتم خیلی از رو احساس نیست، ولی شخصیتم چرا . مثلا همیشه یه لبخند ملیح دارم، یا وقتی گل و آسمون و حیوانات و بچه کوچولوها رو میبینم ناخودآگاه قربون صدقشون میرم. بقیه فکر میکنن آدم لوسیم ولی واقعا لوس بازی نیست. مدلم این طوریه. بقیه میگن خودتو اصلاح کن، سعی کن کمتر احساساتی باشی، البته اینم بگم از این ها نیستم که زود جذب صحبت ها و محبت های جنس مخالف بشم، چون از بچگی به اندازه کافی محبت دیدم، کمبود محبت ندارم.

واسه همین با پسرا ارتباطی ندارم. میخواستم ببینم کسی هست که از دخترای خیلی احساساتی خوشش بیاد؟ راستش من مثل خودم کسی رو ندیدم واسه همین یه کم میترسم که بعدا تو زندگی مشترکم شکست نخورم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)