سلام دوستان

دختری ۱۹ ساله هستم که امسال کنکور دادم و اگه خدا بخواد میتونم یه رشته خوب دولتی قبول شم اما مشکلی که دارم و مرددم کرده اینه که از بچگی مشکل میکروب معده داشتم و به خاطر همین همیشه دهنم بو میده .

البته اینم بگم به نظافت دهان اهمیت میدم ولی با بوی بدی که از معده ام بالا میاد نمیدونم چی کار کنم ؟ تا حالا سه دوره درمان دو ماهه رو زیر نظر متخصص پشت سر گذاشتم ولی هر بار خوب شدم و دوباره بیماری برگشت پیدا کرده و بدتر شدم . این مشکل اعتماد به نفسم رو برای دانشگاه رفتن و ازدواج کاهش داده .

راستش هدفم از این پست این بوده که اگه کسی تجربه ای داره واسه این تنفس بد بو در اختیار منم قرار بده . راه های زیادی انجام دادم اما این مشکل همرام هست . آبا کسی تجربه قرص خوشب و کننده با هر چیز از این قبیل رو داشته و خوب بوده ؟ راه گیاهی و غیر دارویی سراغ ندارین؟ اینم بگم متخصص گفت که بدنم به خاطر مصرف آنتی ببوتیک خبلی ضعیف شده و تحمل دوره درمانی دیگه ایی رو نداره.

ممنون میشم تجربیات خودتون رو در اختیارم بذارید .

اجرتون با اباعبدا ...


مرتبط با مشکلات معده:

تجربیات شما در مورد ورم معده یا رفلاکس

مشکل نفخ معده م، باعث شده که خواستگارام رو رد کنم

تجربیات شما در مورد ورم معده و روده و کولیت روده بزرگ

تجربیات شما در مورد درمان درد معده ناشی از استرس



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)