سلام

من چند تا مطلب تو سایت خوندم که آقایون تو قسمت نظرات شاکی بودن خانوم ها پول پرستن و فقط بخاطر شرایط بد مالی جواب نه میگن ، شما واقعا علت نه گفتنشون رو پرسیدین؟

من از تجربه ی خودم بگم، یه موردی بود با آقایی که صحبت میکردم، هر دو جمله ای که میگفتن پنج بار مامانم مامانم میکردن، مامانش براش تصمیم میگیره مامانش خرجش رو میده ، مامانش میگه اینجا برو اونجا نرو ... ، خب پسر خوب تو پیش مامانت بمون دیگه، ازدواج کردنت چیه؟

یا یه آقایی بودن که میگفت من به اسلام اعتقادی ندارم و آریایی هستم و نماز و روزه قبول ندارم. یه آقایی هم تشریف آوردن گفتن خانوم من بدون اجازه من حق نداره بیرون بره، حق نداره خرید بره، حق نداره سینما و پارک و فلان جا بره ! ایشون زن نمیخواست برده میخواست .

مورد آخریم که پیش اومد ، قرار بودن ساعت ۵ عصر بیان ولی ۸ و نیم اومدن! بدون اینکه خبر بدن تآخیر دارن و بدون یه جعبه شیرینی! من اگه بگم چقدر رفتارشون زننده بود باورتون نمیشه!

بعد پسرا میگن خانوما فقط بخاطر شرایط مالی جواب نه میدن ! ای کاش وقتی مادر و خواهرتون تماس میگیرن تا جواب بگیرن، قبل اینکه با توپ و تشر تلفن و قطع کنن، یه سوال کوچولو کنن چرا نه ؟

ای کاش یه نگاهی به رفتار و کردارتون داشته باشین! قراره ازدواج کنیم بدون احترام، همون خونه پدرمون داریم پادشاهی میکنیم، دست شما درد نکنه .

والا بلا اگه اخلاق خوبی داشته باشین، اگه مرد باشین رو پای خودتون باشین، چرا یه خانوم بگه نه ؟؟ حداقل خیلی ها اینجوری نیستن. انقدر اعتماد به نفس دارین فکر نمیکنین شاید رفتارتون یه ایرادی داره! فقط چون پول ندارم میگن نه ؟!


مرتبط :

دختران گرامی، لطفا موقع جواب "نه" دادن به پسر، ادب رو رعایت کنید!

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

ممکنه الان از جواب ردی که بهم داده پشیمون شده باشه ؟

تا از کسی جواب قطعی رد نشنیدیم یه خواستگاری دیگه بریم یا نه ؟

چطور به پسری که خیلی دوستم داره جواب رد بدم ؟

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

وقتی یک پسر خواستگاری میکنه چه جوابی بدیم؟

رفتم خواستگاری، نه جواب مثبت دادن نه منفی

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

نه میتونم جواب منفی بدم نه مثبت


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)