سلام  و  درود  خداوند  بر  شما

من طی چهار سال گذشته معمولا با نام کاربری بهمن بهمنی اصل تو این وبلاگ حضور داشتم .از خانواده برتر مطالب زیادی رو یاد گرفتم ،جنس مخالفم رو تا حد زیادی شناختم ،علت بسیاری از اختلافات و درگیری ها و جدایی های زوج ها رو در خانواده برتر فهمیدم ،راه های سازگاری زوج ها ، افزایش نشاط در زندگی ،  راههای داشتن یک زندگی کم حاشیه و دلنشین رو در خانواده برتر کشف کردم  .
با صدها انسان متفاوت از نظر فرهنگی و فکری آشنا شدم .داستان های زندگی صدها دختر و پسر و زن و مرد رو خوندم  ،تجربیات گران بهای خیلی ها رو از زندگی زناشویی مطالعه کردم  ،و الان میخوام خبر ازدواجم رو به همه خواهران و برادران عزیز خانواده برتری اعلام کنم  .
روزی که سر سفره عقد نشسته بودم به یاد همه شما  عزیزان و بویژه مجردهای اینجا بودم و از صمیم قلب برای اینکه همه یه ازدواج خوب داشته باشن و خوشبخت بشن  دعا کردم . شما هم برای خوشبختی من دعا کنید  .
خیلی ها به من توصیه کردن که تو این شرایط کشور ازدواج یه کار احمقانه است،  شاید از یه لحاظ درست بگن اما احساس کردم همه ما یه جایی از زندگی مون امتحان میشیم تا ثابت بشه به خداوند و عالم غیب ایمان داریم یا نه ، برای من الان بود .
برای همتون از خدا آرامش شادی و خوشبختی آرزو میکنم
اجرتان با خدا

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)