سلام به همه رفقا

یه پستی گذاشته شد در مورد رفتار های بد ما آقایون که دیدم خانوما حسابی از خجالت ما در اومدن. من تا الان فکر میکردم که خانوما هیچ وقت از دیدن یه مرد خوشش نمیاد با توجه به اینکه اصلا دیداری نیستن شاید برای همینه که خیلی هامون از لحاظ پوشش اهمیت نمیدیم.

حالا تو خیلی از نظرات دیدیم که خانوما انتقادشون رو گفتن و ان شاء الله که ما رعایت میکنیم. توی بعضی از نظرات به این مسئله برخوردم که میگفتن ممکنه یه دختر از دیدن یه مرد خوشش بیاد یا حتی تحریک کننده باشه که خیلی تعجب کردم.

حالا من یه سوال دارم از شما خانوما میخواستم ببینم که من و امثال من که بی قید و بند نیستیم و سعی میکنیم یک سری مسائل رو رعایت کنیم باید چیکار کنیم که خدایی نکرده باعث نشه یه خانوم حتی فکرش به ما جلب بشه؟

یعنی دقیقا چه پوششی باعث میشه که فکر شما لحظه ای ما رو تحسین کنید یا حتی تحریک بشید. منظورم طرز پوشش یه مرد با وقار جنتلمن هست نه این پسرانی که به قول شما شلوار فاق کوتاه میپوشن یا مچ پاشون معلومه . در نهایت میخواستم ببینم چه چیزی در پوشش یا رفتار یا حرکت یه مرد باوقار میتونه برای شما تحسین برانگیز یا تحریک کننده باشه که ما ازش اجتناب کنیم.

با توجه به اینکه من و برادرم جفتمون ورزش میکنیم و سعی میکنیم در حد معقول به خودمون برسیم و از دهه ی بیست زندگیمون لذت ببریم. خب ما پسرا هم اگه باعث بشیم یه دختر یا یه خانوم متاهل از شوهرش زده بشه و تحریک بشه گناه بزرگی کردیم دقیقا مثل همون خانومی که میگن باید حجاب رعایت کنه. حجاب مال ما پسرا هم هست.


بیشتر بخوانید ...

علت بی حجابی مردهای نسل جدید چیه؟

پوشش آقا پسرها تو خانواده چطور باید باشه؟

هر وقت مردها مثل زمان قدیم لباس پوشیدند منم چادر می پوشم

مضرات پوشیدن شلوار های فاق کوتاه و تنگ برای آقایان

آیا پوشیدن شلوار تنگ برای پسران ایرادی دارد؟

ممنوعیت پوشیدن لباس آستین کوتاه توسط رانندگان تاکسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)