سلام خدمت همگی

سوالی داشتم که شدیدا ذهن منو درگیر خودش کرده ، بنده جوانی هستم که در سنین نوجوانی خ ا میکردم اونم نه به صورت معمول بلکه به صورت افراط بیش از حد جوری که شاید باورش سخت و غیر ممکن بیاد .

الان شکر خدا ۵ ساله پاک هستم راستش خواستم بدونم الان پسرایی که میرن خواستگاری باید همچین موضوعی رو با دختر خانوم در جریان بذارن ؟! بعد خانومی که همچین آقایی اومده خواستگاری چه جوابی میدن یا برخوردشون چیه ترجیح میدن از این قبیل موضوعات با خبر بشن یا نه !! به نظرتون تکلیف امثال آدم هایی مثل من چیه !؟

برم خواستگاری کسی که اونم مثل من قبلا این طوری بوده ! ( اینجا سوال پیش میاد اینو از کجا پیدا کنیم آخه ) . یا اینکه برم سراغ یه دختر که فقط رابطه دوستی و جنسی با نامحرم نداشته (مثل من) و معلوم نیست خود ارضایی میکرده یا نه ، حتی سوال پیش میاد بنده از دختر خانوم این سوال رو بپرسم یا نه !؟


مرتبط با مسائل جنسی در خواستگاری:

چطور بحث مسائل جنسی رو با خواستگارم مطرح کنم که بد نباشه؟

مردان کم مو، میل جنسی پایینی دارن؟

چگونگی تشخیص دیدگاه خواستگار در مورد مسائل جنسی

دخترها چطور میتونن متوجه بشن که خواستگارشون مشکل جنسی داره یا نه؟

میشه تو خواستگاری بحث مزاج جنسی رو پیش کشید؟

با چه ادبیاتی در خواستگاری در مورد مسائل جنسی حرف بزنم؟

راه تشخیص نرمال بودن خواستگار از لحاظ جنسی

کشف مزاج جنسی دختر بدون پرسیدن سوال در خواستگاری

تجربیات شما در مورد سوالات جنسی در جلسه خواستگاری

میخوام انتظارات جنسیم رو تو جلسات آخر خواستگاری مطرح کنم

خواستگار رو با سوال جنسی محک نزن

چگونگی بحث در مورد مسائل جنسی قبل از عقد

روم نمیشه از خواستگارم در مورد مسائل جنسی پرس و جو کنم

روش درست طرح مسائل جنسی در خواستگاری از نظر دختران

نامزدم میگه وقتی نیاز جنسی داشتی چکار میکردی؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل جنسی در خواستگاری (۴۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)