سلام

میخوام بدونم چی باعث میشه که یک زن به همسرش خیانت کنه و عهد بین شون رو زیر پا بذاره ؟ الان من بعنوان یه مرد میدونم که مثلا یه مرد وقتی همسرش به نیازهای عاطفیش توجه نکنه، اون مرد اول نسبت به زن و زندگیش سرد میشه بعدا بینشون فاصله میافته و بعدشم یا طلاقه یا خیانت
این یه نمونش بود .

فرضا خود من برام سخته با یه نفر زندگی کنم ولی بهم هیچ تعهدی نداشته باشه و برای من بعنوان همسرش ارزشی قائل نشه ، برام سواله که زن ها در چه صورتی از همسرشون پس از سالها زندگی جدا میشن یا نسبت به اون سرد یا بهش بی‌وفایی میکنن ، اعتیاد، پول، بی‌ بند و باری و الواط‌ گری مرد ؟ چیه ... ؟

از اون جایی که این روزها خیانت و بی‌وفایی تو جامعمون به‌ کرات دیده میشه، کمی نسبت به ازدواج و زندگی مشترک بدبین شدم و به‌ همین خاطر میخواستم نظر بازدیدکنندگان خانواده برتر رو بدونم ، تو اینترنت هم زیاد گشتم ولی بازم همشون یا عین همن یا فقط یه سری توضیح کوتاه ، من نظر مردم رو میخوام بدونم که چرا زوج ها به هم خیانت میکنن یا از هم جدا میشن ؟ 

سوالم اینه که دلایل خیانت زوج ها مخصوصا زنها چیه؟


مرتبط:

دختری که دوستش داشتم، بعد از ازدواجش منو از بلاک خارج کرده

خانم متاهلی هست برای رابطه ... ؟!

خاله ام با وجود متاهل بودن دوست پسر داره

دوستی مرد متاهل با زن متاهل به چه دلیل ؟

خانمی متاهل هستم که برای سرگرمی چت می کنم

عاشق مرد متاهلی هستم که شرایط ازدواج با هم رو نداریم

متاهلم، ولی بعضی از آقایون فکرم رو مشغول می کنن

چطور مرد متاهلی رو که عاشقم شده از زندگیم بیرون کنم ؟

چرا بعضی از افراد متاهل میگن ای کاش ازدواج نمی کردیم؟

دوستی ساده م با یه مرد متاهل به یه رابطه ی عشقی تبدیل شده

از این که با یک مرد متاهل در ارتباطم عذاب وجدان دارم

یه مرد متاهل می تونه برای سایر خانم ها جذاب به نظر بیاد ؟

خواستگارم با یه زن متاهل ارتباط صمیمی داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

در 16 سالگی با شوهر یکی از اقوام دوست شدم

در مجردی ، باعث جدایی یه خانم متاهل شدم

کارفرمای متاهلم بهم پیشنهاد دوستی داده

با اینکه متاهل شدم ولی دوست دارم دوست دختر بگیرم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

شوهرم با یکی از دوست دخترهای قبلیش تماس تلفنی و پیامکی داره

همه ش احساس میکنم یه روز خیانت شوهرم رو میبینم

از دخترای قد بلند خوشگل محیط کار شوهرم میترسم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)