سلام

واقعا دیگه نتونستم تحمل کنم و باید حتما این پست رو میذاشتم ، خیلی از خانوم و آقایان بارها در پست های مختلف ذکر کردن که دختر خانوما تا چراغ سبز به آقایون نشون ندن اقدام نمیکنن و همچنین متذکر شدن که وقتی یک آقا اقدام میکنه و میره جلو خود دخترِ چراغ سبز نشون داده. واقعا تاسف میخورم واسه جامعه ای که قشر مثلا تحصیل کرده اینطور نظری دارن. وقتی اقشار تحصیل کرده جامعه این طور عقیده ای دارن دیگه چه انتظاری از بقیه میره ؟

نخیر اصلا این جور نیست ، من به عنوان دختری که چند مورد پیشنهاد داشتم تو دانشگاه ( هم دوستی و هم ازدواج ) دارم این پست رو مینویسم من هیچ چراغ سبزی نسبت به هیچ کدوم از اون آقایان نشون ندادم حتی حاضرم دست بذارم رو قرآن که دو سه موردشون هم حتی یک بار  ندیدم تو دانشگاه قبل اینکه بیان جلو و پیشنهاد بدن، پس لطفا نظرات تون رو تعمیم ندین .

دختر خانوما یه نصیحت کنم گرچه در حد نصیحت نیستم هیچ وقت هیچ وقت چراغ سبز نشون ندین ، هر کسی شما رو دوست داشته باشه میاد جلو ربطی هم به چراغ سبز نداره حالا چه واسه دوستی و چه واسه ازدواج ، شما نمیخواد کاری کنین اونا اگه دوست داشتن شون واقعی باشه میان جلو .

خواستم از خودم دفاع کنم چون واقعا نظرات رو میخوندم ناراحت میشدم از حرف بعضی ها


مرتبط:

اگر دختری بخنده یعنی داره پا میده؟!

دختر مورد علاقه م منتظر حرکتی از طرف من هستند؟

وقتی پسر مورد علاقه م رو می بینم ناخودآگاه تابلو بازی در میارم

وقتی از یه پسر خوشم میاد باید چی کار کنم؟

خانم ها، دختر همسایه داره بهم چراغ سبز نشون میده؟

یه دختر با حیا، چطور باید به پسر مورد علاقه ش چراغ سبز نشون بده؟

آقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

چطور به پسر مورد علاقه چراغ سبز نشون بدیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)