سلام دوستان

یه مدتِ یه آقایی تو دانشگاه به من توجه میکنه فقط نگاه نه سلام ( هم کلاسی نیستیم ) ، وقتی میبینمش حس میکنم اونم یه طوری میشه ، راستش حس میکنم اونم به من علاقه داره ، حالا سوالم اینه؛

واقعا دل به دل راه داره؟ راسته که میگن یکی رو دوست داشته باشی یا حسی بهش داشته باشی اونم این طوریه؟ راسته که دل به دل راه داره ؟

 

بیشتر بخوانید ...

آیا ما می تونیم از راه دور روی احساس و ذهن همدیگه اثر بذاریم؟

وقتی به کسی فکر می کنیم، اونم به ما فکر می کنه؟

اینکه میگن دل به دل راه داره چندان بی راه نمیگن !

علت بی خوابی های شبانه اینه که کسی به ما فکر می کنه ؟

خواب دیدن یک شخص ، دل به دل راه داره ؟!

کی میگه دل به دل راه داره ؟!

به هر کس که فکر کنم اونم به من فکر میکنه

به نظر شما دل به دل راه داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)