سلام
امسال میرم دانشگاه ، دوست دارم در دانشگاه جنتلمن باشم و رفتار زبان زدی تو دانشگاه داشته باشم ، نه بخاطر اینکه بقیه دختران جذبم بشن ، من از الان همسرم تعیین شده و تا این سن اهل چیزی نبودم ، امیدوارم از این به بعد هم خودم رو حفظ کنم . فقط برای اینکه دوست دارم ازم تعریف کنن بگن فلانی پسر آقا و متشخصی هست و در واقع جذب اخلاقم بشن ( چه خانوم چه آقا ) .
البته من از نظر ظاهری جذابیت خاصی ندارم ، قدم ۱۷۲ وزنم ۶۳ ، با صورت در حال بلوغ ، گر چه سعی میکنم این خلاء رو با تیپ سنگین آراسته و زیبا بپوشونم .
 
شما بفرمایید چطوری در دانشگاه میتونم شخصیتی محترم ، معتبر و قابل حساب باز کردن داشته باشم ، موارد بارز اخلاقی رو ذکر کنید .
مثل چشم پاکی - آرامش - در عین حال سنگین تر بودن با نا محرم ( نسبت به همجنس ) و ...

مرتبط با ترم اولی ها :

شما که دانشگاه رفتین بگید چه جوریه جو اون جا؟

ما ترم اولی ها چکار کنیم که ترم بالایی ها ضایع مون نکنن؟

از جو محیط دانشگاه می ترسم

چگونه در دانشگاه ضایع نشویم؟

تجربه ها و توصیه های شما برای ترم اولی ها

دختری هستم که از مهرماه ان شاء الله قراره برم دانشگاه

می خوام برم دانشگاه ولی استرس دارم

برای یه دختر ترم اولی چه نصیحت هایی دارید؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)