سلام

من شش ساله عاشق دختری شدم ، براش رفتم کار کردم درس خوندم الان شده 24 سالم اون 20-21 سالشه ، تو این 6 سال جلو نرفتم و یه کلمه هم باهاش حرف نزدم اما خدا میدونه که دیوونشم ، چطوری باید تو جلسه خواستگاری ثابت کنم دوسش دارم ؟ نمیخوام منو با بقیه خواستگاراش یکی بدونه ، همشم دعا دعا میکنم پسری تو زندگیش نباشه ، شماتت نکنید که چرا زودتر جلو نرفتم چون من الان شرایطش رو دارم ، اصلا اون چشم و لبخندش همش جلوی صورتمه ، چطوری باید ثابت کنم که زندگی منه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)