سلام

من یک مشکلی دارم که واقعا درموندم کرده. من و همسرم یک سال و  نیمه عقد کردیم .من ازهمون اول به همسرم گفتم از قلیون و این چیزا بدم میاد و ایشونم گفتن نه اهلش نیستن. ولی متاسفانه چند ماه بعدش متوجه شدم تفریحی گاهی میکشن. باهاشون دعوا کردم و گفتم دیگه نمیخوام سمتش بری گفت باشه.

تا اینکه باز دیروز جلوی من قلیون آورد و شروع کرد به کشیدن! منم گریه م در آومد و گفتم میرم پیش خونوادم و تکلیفم باهات روشن میکنم. و یک بار هم متوجه شدم که شراب انگور مصرف کرده. وقتی هم باهاش حرف میزنم که من خوشم نمیاد از این چیزا، میگه تو سخت میگیری آدم باید خوش باشه! واقعا منی که دلم نمیخواد شوهرم اهل قلیون و شراب باشه دارم سخت میگیرم؟ یک ماه دیگه عروسیمونه خیلی بلاتکلیفم.

مشکل دیگه ای نداره خیلی آدم خوبیه ولی من نمیتونم این چیزها رو تحمل کنم واقعا موندم چکار کنم نمیدونم به خانوادم بگم یا نه؟ آخه خانواده ما اصلا اهل این چیزا نیستن. پدر و مادر همسرمم فوت کردن و نمیدونم باید به کی بگم.

به خاطر این موضوع باهاش سرسنگینم و حس میکنم این آدم رو نمیشناسم. میترسم وارد زندگی بشیم و بخواد ادامه بده. باهاشم که حرف میزنم ختم به دعوا میشه.

خواهش میکنم راهنماییم کنید من باید چکار کنم ؟


بیشتر بخوانید ...

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


داشتن اختلاف نظر با شوهر:

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)