سلام

سنم بین 27 تا 32 هست . با کلی مشکلات خانوادگی , اجتماعی, شغلی و ...  بزرگ شدم تا به اینجا رسیدم که ازدواج کنم شاید اولین و آخرین دلخوشی تو زندگیم به وجود بیاد , آستین بالا زدیم و رفتیم خواستگاری ولی ... .

چقدر رفتم خواستگاری بخاطر چهره معمولی رو به پایین و نداشتن پول کافی ردم کردن،  چقدر تحقیر شدم،  چقدر خودم رو نگه دارم. خسته شدم دیگه به خودم گفتم ایست دیگه خواستگاری بسته .

به قرآن سه چهار ساله تو کتاب و سایت های معتبر در مورد ریز و درشت زندگی زناشویی تحقیق کردم. بابا من آماده آماده ازدواج بودم.

نیاز جنسی , عاطفی , دوست داشتن رو تو خودم سرکوب کردم تا موقع ازدواج، تا الان خودم رو پاک نگه داشتم ( خدایی خیلی سخته فقط اونایی درک میکنن که شرایط شون مثل منه و خیلی گرم مزاج هستن ).

اول تصمیم گرفتم برم صیغه کنم که حلال باشه ولی وقتی شرایطش رو فهمیدم بیخیال شدم . یکی از دوستان بهم گفت که برم دنبال رابطه پولی اون گفت که خیلی بهتره یه پولی میدی اکثر هم خودشون جا دارن تو نیم ساعت کارت تموم میشه .

بخدا من تو این جنگ باختم خسته شدم . جسمم جوونه ولی روح پیره ، تو این سن دیگه اون عطش جوونی رو ندارم و با ماهی دو سه بار کارم راه میفته.

به قول یاسر بختیاری :

اولین بار برای آخرین بار

بهتره بگم که آخرین چاه

گناهش پای اونا که منو پس انداختن

آهای حاکما و مسوولان بلند پایه مملکت که اصلا نظارتی رو بازار و اقتصاد ندارید , چوبش رو دارم من می خورم دیدار به قیامت ...

آهای پدر مادر ها، تبعیض بین فرزندان تون این میشه چوبش و من دارم میخورم ...

ولی یه چیز ، من نه بسیجیم نه مذهبی یه دوره ای مشروب , سیگار , قلیون ولی گذاشتم کنار  توبه کردم , نماز میخوندم ولی اونم ول کردم .

وجدانا منی که تا الان حتی انگشتم به دختر نخورده , با هیچ دختری از لحاظ عاطفی و عاشقی صحبت نکردم , این باید بشه وضعیتم  ، بخدا خیلی  پایبندم که با احساسات هیچ دختری بازی نکنم و فقط ازدواج کنم و حلال خدا . ولی نشد که نشد.

متن قبلیم از بس که طولانی بود فکر کنم زندگی نامم بود ولی کامل عوضش کردم که حوصلتون سر نره.  شاید اگه  متن اولم رو می خوندید کامل بهم حق می دادید.

چکار کنم یکی منو راهنمایی کنه من این متن رو نوشتم میخواستم ببینم  چی بهم میگید شاید نظرات شما فقط و فقط یک نفر روم  تاثیر بذاره وگرنه آب از سرم گذشته.


مرتبط :

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد ؟

پسر پاک چه شکلیه و چه ویژگی هایی داره ؟

دختر و پسر پاک واقعا نادر و کمیابه ؟!

حس میکنم سهمم یه پسر پاک و سالمه

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟

حقم زن پاک و مومن هست ؟

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

خداوند پاسخ یک عمر پاکی من و همسرم را با این محبّت الهی داد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) جهت اطلاع مسئولین (۱۵ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)