سلام به همه دوستان

دختری ۱۸ساله هستم، و لاغر ( البته به طور ارثی و ژنتیک )، وزنم کمه به خاطر همین رفتم دکتر تغذیه، خدا رو شکر اشتهام خوب شده و چند وقت دیگه می خوام دوباره برم تا برنامه غذایی بهم بده ...

می خوام در کنارش ورزش کنم، تو شهر ما چند باشگاه بدن سازی و ایروبیک و اینا داره، ولی من محیطش رو اصلا دوست ندارم ؛ مردمش رو هم دوست ندارم ( البته بعضیاشون ) و محیطش هم امن نیست زیاد واسه خانما ...

چون شهرمون کوچیکه و همه هم دیگه رو میشناسن، به خاطر همین اینقدر شناخت دارم ... ، می خواستم ببینم من چه حرکات و ورزشی می تونم تو خونه انجام بدم که عضلاتم رو تقویت کنه؟ اصلا شدنیه با نرفتن به باشگاه عضلاتم تقویت بشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه)