سلام ...

بچه ها من مشکلی که دارم اینه که وقتی با یه پسر یا مرد حرف میزنم ... فورا به یه جنبه دیگه نگاه میکنن ... من چادری هستم ... اما اکثرا میگن اون جوری هستم، مثلا میگن تو رو که می بینیم ، ... میشیم .

خوب حالا این به کنار ... بعد وقتی بهم پیشنهاد میدن و من قبول نمیکنم یا تحویل شون نمیگیرم... شروع میکنن به فحش دادن ، تو رو خدا بهم بگید چرا بهم فحش میدن ؟

دیگه خسته شدم...

مرتبط :

آیا بدن پسران بدنساز برای خانم ها تحریک کننده است؟

ما مردها چه چیزهایی رو باید رعایت کنیم تا خانمها تحریک نشن ؟

عطر زدن خانم ها و تحریک آقایان

دختر ها هیکل پودری و مصنوعی شوهر رو دوست دارن؟

آیا بدن پسران بدنساز برای خانم ها تحریک کننده است؟

خانم ها با آستین کوتاه پوشیدن آقایون مشکلی ندارن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)