سلام

پسری هستم 27 ساله، تا اون جایی که یادمه همیشه بی پول بودم. همیشه دنبال کار و تلاش بودم تا حداقل های یک زندگی رو واسه خودم بسازم. تک فرزندم و پدرم چند سال پیش فوت کردن. منی که تا این سن نتونستم ازدواج کنم و فکر هم نمیکنم تا 10 سال دیگه هم بتونم ازدواج کنم .

منی که گرم مزاجم چطور باید خودم رو کنترل کنم. وقتی میرم خواستگاری حتی همون به اصطلاح مومن ها و مذهبی ها هم بهم میگن تو خیلی پسر خوبی هستی خیلی با اخلاقی ولی نمیتونی دختر ما رو خوشبخت کنی چون حداقل ها رو نداری، خوب من جوون چیکار کنم ؟ توقع دارین نرم طرف صیغه یا روابط نامشروع؟ تا کی صبر کنم که شاید یه روزی ازدواج کنم ؟

جوونیم داره تباه میشه ، نمیتونم که تا 60 سالگی عفت پیشه کنم . همه جوره کلافه ام. از دولت مون که اگه من جوون حداقل های یه زندگی رو داشتم الان نه به فکر صیغه بودم نه به فکر زنای خیابونی. مثل بچه آدم ازدواج میکردم. یه عده چطور میخوان جواب خدا رو با ندونم کاری هاشون بدن. من تو اون دنیا یقه خیلی ها رو میگیرم که باعث و بانی وضعیت الان من شدن. اگه من الان بیراهه برم خیلی ها مسئول هستند .


بیشتر بخوانید ...

اجر و ثواب دنیوی و اخروی عفت پیشه کردن

احساس کردم خیلی ها دین داری رو فقط تو داشتن عفت میبینن

کنترل چشم و نگاه نکردن به نامحرم چه فوایدی برای مردها داره ؟‌

راز موفقیت شما در کنترل میل جنسی چیه ؟

چیکار کنم که بتونم میل جنسی خودم رو کنترل کنم ؟

توقعات بیجا مانع سر راه ازدواج خیلی از جوان هاست

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

از بی همسری خسته شدم

سوال از دهه شصتی هایی که چشم انداز روشنی ندارند

ازدواج حلقه گمشده بعضی ها

پدر دختر مورد علاقم اعتقاد داره نمی تونم خرج یه زندگی رو بدم

خواستگار 38 ساله م به زور اطرافیان اومده جلو

کی قراره به یه زندگی خوب برسم ؟

خسته شدم، هر جا میرم همه میگن چرا زن نمیگیری ؟

بخدا منم دوست داشتم ازدواج کنم

سن ازدواج هر چی میره بالاتر انسان سختگیر و ریزبین میشه؟

پسر 32 ساله ی صفر کیلومتر بی عرضه است ؟

رسومات دردسرساز و بی فایده ازدواج رو بشکنیم

چرا بعضی ها ازدواج رو یه غول وحشتناک می بینن ؟

عقد کنیم و تا زمان ایجاد شرایط ازدواج ، موافقید ؟

ائمه تاکید کردن به ازدواج آسان اما انگار گوش ما بدهکار نیست!

با آسون کردن شرایط ازدواج به خودمون کمک کنیم

اگه دختران و پسران در سنین پایین عقد کنن چه مشکلاتی داره ؟

کاش عقاید مردم جامعه طوری بود که بچه هاشون زود ازدواج کنن

ترس از ازدواج ، یکی از مشکلات ازدواج آسان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)