سلام به همه ی اعضای خانواده برتر

من مهدیسا ملکی (روانشنا ) هستم میخواستم راجع به مسئله ای باهاتون صحبت کنم که جدیدا در ازدواج هایی که سنتی هستن خیلی داره مشکل ساز میشه و متاسفانه اکثرا برای جوان هایی پیش میاد که تصمیم گرفتن از راه صحیح برای انتخاب یک شریک خوب تو زندگی اقدام کنن.

مشکل اینه که من جدیدا جوان های زیادی دیدم که از طریق سنتی با هم آشنا میشن و تا حدود زیادی همه چی خوب پیش میره تا اینکه یکی از طرفین به خاطر وسواسی که داره کل قضیه رو منتفی میکنه در حالیکه حتی خودش هم قلبا راضی نیست اما انگار که می ترسه و بر حسب یکسری احتمالات که اکثرا  توهماتی بیش نیستند ؛  عقب نشینی می کنه . اما بعد یه مدت به شدت پشیمون میشه اما متاسفانه اکثرا راهی برای بازگشت نیست .

جالبه زمانی که ازشون میپرسیم چرا ؟ جواب شون این هستش که  « ترسیدم٬ شاید این فرد نیمه ی گمشده من نیست » و یا کلی دلیل بی اساس دیگه .

 اما راستش رو بخواهید ٬هیچ دلیلی نداره در حالی که احساسش و حتی بعد مدتی عقلش هم گواهی میدن که اشتباه کرده و دائما حسرت می خوره و عذاب وجدان میگیره . حتی در بعضی موارد فکر می کنه که چون دل یک نفر رو شکسته مستحق اینه که طعم خوشبختی رو نچشه.

پسرا و دخترا باید‌ بدونن که دقت شرط اساسی برای انتخاب یک همسر خوبه اما وسواس میتونه آفت باشه. لطفا اگر تجربیات و خاطرات تلخی  از این موضوع دارین حتما بنویسین . 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج سنتی (۲۹ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)