سلام

20 سالمه ، از ترم یک از یه نفری خوشم اومده بود، چون میگفتم ترمه یک هستم ضایع است شاید جو گیر شدم نرفتم جلو  ، طرف فهمیده بود یه جورایی چراغ سبز میداد . الان که  سه چهار  ترم تقریبا گذشته شانسی آخرای ترم دیدمش، رفتم جلو گفتم تمایل دارم بیشتر با هم آشنا بشیم، گفت نه من تمایلی ندارم .  ازش اسم و فامیلش رو پرسیدم که شما فلانی هستین دیگه اونم تایید کرد چون فکر میکردم شاید قاطی کردم اشتباه گرفتم آخه ترم اول منو دیده بود یه مدت طولانی گذشته بود .

نیتم دوستی نیست با کسی هم تا حالا نبودم اگه بتونم یه دو سال دیگه سعی میکنم ازدواج کنم اگه نشد که میره احتمالا نزدیک سی که نمیپسندم بعد سی یا نزدیک سی ازدواج کنم، امیدوارم نهایتا تا بیست پنج سالگی  از مجردی در بیام حالا نمیدونم ممکن هست یا خیر .

بعد از اون که گفت تمایل ندارم ( یه دفعه نگفت نه من تمایل ندارم بعد بره یه کم حرف زدم گفتم من فلانیم ترم یک یادتون نمیاد ... ) ، رفت سلف دانشگاه ندیدمش تا ظهر که خودم رفتم رستوران نزدیک دانشگاه چون سلف دانشگاه غذاهاش آشغالی بیش نیست که اون جا هم دیدمش با دوستش بود  یه صندلی تقریبا روبرو نه کاملا همرا با دوستم پیدا کردیم نشستیم که رفیقم گفت این وسط تابلوئه برای غذا خوردن ، من راحت نیستم میرم گوشه جایی جا پیدا کنم ,  گفتم باشه برو   , تو اون چند لحظه که تنها بودم حواسم به دختره بود  که دیدم گوشیش بصورت عمودی از پایین روبرو منه که فکر کنم سعی داشته عکس بگیره یا گرفته آخه هر چقدر هم فکر میکنم  ندیدم کسی گوشیش از پایین روبره کسی بگیره بعد کار کنه .

امکان نداره توهم زده باشم  همه گوشیشون شیب دار متمایل به افقی میگرن , حالا این عکس من رو می خواست چکار خدا میدونه، ولی اینم گفتم شاید کمک تون برا بهتر قضاوت کردن  ، من این موضوع به خواهرم یه چند دیگه گفتم یه عده شون گفتن نه این تمایل نداره بیخیال شو یه عده دیگه گفتن نه باید  پیله کنی، یه بار خیلی کمه، حالا نظر شما چیه ؟


بیشتر بخوانید ...

آیا اصرار در خواستگاری نظر منفی خانم ها رو عوض نمیکنه ؟

خواستگاری دوباره، تحقیر خواستگار و خانوادش نیست ؟

از نظر شما سماجت در خواستگاری از یه دختر پسندیده است ؟

برای خواستگاری دوباره اقدام کنم ؟

مرد بودن و پافشاری در خواستگاری تا چه حد؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) اصرار بر خواستگاری (۴۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)