سلام دوستان

من شاغل هستم و همچنین آرایش و پیرایش مردانه هم بلدم و وسایل مورد نیاز این کار رو هم دارم، میخواستم نظرتون رو در مورد این که عصر پنجشنبه و روز های جمعه رو اختصاص بدم به این که به صورت سیار توی محدوده ی خودمون توی منزل یا محیط کار افراد برم  اصلاح انجام بدم چیه ؟

الان اقوام نزدیک هستند که من میرم خونه شون و مجانی اصلاح می کنم و دوستانم که من میرم توی کارگاه که کار میکنند و اون جا اصلاح شون میکنم ، این هم مجانی ! در ضمن من شهرستانی هستم ولی محیط زندگیمون بزرگ هست .

بیشتر نظرم روی افرادی هست که مثلا مریض هستند توی خونه و یا بچه هایی که از آرایشگاه میترسن و توی خونه راحت تر هستند و یا افراد مسن و همچنین معلولین ، چون فکر میکنم اگه استقبال بشه بیشتر از طرف این جور مشتریان باشه .

اینجا قیمت اصلاح مردانه رو از 5 تا 12 هزار تومان میگیرند و من میخوام الان تعرفه بزنم 3 هزار تومان که فعلا پول بنزین رفت و آمدم در بیاد و بنویسم برای افراد کم درآمد و معلولین کاملا رایگان هست . لطفا نظرتون رو هم بنویسید که اگه خودتون جای مشتری باشید شاید جالب نباشه که یه غریبه بخواد بیاد توی خونه تون و اصلاح انجام بده ( فرزند ، برادر ، پدر بزرگ و ... )

در ضمن من بالای 25 سال سن دارم

ممنون


بیشتر بخوانید ...

کمپین خیرین کوچک


مرتبط با شغل پیرایش مردانه:

دلم می خواد در شغل پیرایش مردانه حرفه ای بشم

ارزش داره روی یادگیری شغل پیرایش مردانه وقت بذارم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)