سلام

هفته پیش از یکی از فروشگاه های اینترنتی خیلی معروف و قدیمی کشور یک سفارش ثبت کردم و هزینه ارسال آن را کامل پرداخت کردم ( مبلغ بالایی نبود، صد و پنجاه هزار تومن ) اسم فروشگاه رو نمیارم تا مشکلی ایجاد نشه.

بعد از دو روز تاخیر بسته بدست من رسید که با اسم و آدرس من بود ولی با برگه تحویل کالایی که روی جعبه چسبیده بود به نام و آدرس فرد دیگری آن هم بصورت پرداخت در محل با هزینه صد هزار تومان ! ، من همون جا با اون فروشگاه تماس گرفتم و گفتن که بسته رو تحویل نگیر تا برگشت بخوره. منم تحویلش نگرفتم تا برگشت بخوره ...

حالا هر چی برای پیگیری با پشتیبانی اون فروشگاه تماس میگیرم فقط میگن ما بررسی میکنیم یا منو پاس میدن به هم یا الکی بعد از اینکه مشکل رو براشون مطرح میکنم یکی دو بار میگن الو و قطع میکنند!

خلاصه متوجه شدم که معلوم نیست که پست چند روزه اون بسته رو برگشت بده و بعد هم در اون فروشگاه بالای ده روز زمان برای بررسی نیاز خواهد داشت و تا بخواد دوباره تایید و ارسال بشه کلی زمان خواهد برد و قسمت بد قضیه اینه که اگه بسته ها اشتباه شده باشه و بسته من برای کس دیگه ای که اون بصورت پرداخت در محل سفارش داده رفته باشه، طرف راحت بسته رو مجانی تحویل گرفته و فقط سر من بی کلاه مونده...

از شانس بد من این سفارش یه کادو تولد بود که باید در زمان مشخصی بدستم میرسید و با این روند عمرا به اون زمان نخواهد رسید، و متاسفانه من دیگه پول برای هزینه دوباره برای کادو تولد رو ندارم تا بتونم الان دوباره سفارش بدم یا تهیه بکنم تا این سفارش پولش برگرده بدستم...

حالا سوالم اینه که من چطور پیگیری کنم؟ کجا باید برم شکایت کنم از دستشون؟ اصلا میتونم شکایت کنم؟ لطفا منو راهنمایی کنید.


مرتبط :

معرفی فروشگاه اینترنتی جامع و مطمئن

معرفی مراکز خرید مخصوص خانم ها

خانم ها ، معمولا چه قدر خرید میکنید ؟!

چه کار باید کرد تا کسی اعتماد به خرید از اینترنت کنه ؟

هر وقت دلم میگیره باید برم بازار و خرید کنم

خرید برای آقایون واقعا مشکلتر از خرید واسه یه خانومه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)