سلام

من پسری 16 ساله ام ، . یک دفعه میرم سراغ اصل مطلب من توی بچگی به گفته مادرم خیلی به تخت پشت می خوابیدم و این باعث شده پشت کلم صاف بشه ( تخم مرغی بشه ) ! . نوش جونت اگه خندت گرفت ...

یعنی سرم در یک راسته نیست جلوی سرم کوچک. پشت سرم بزرگ تر است. خیلی عذابم میده به خودم میگم ناقص _ملول نمیدونم والا چرا اینجوری شده آخه بین این همه آدم چرا من آخه ؟! چرا من باید این جوری باشم که نگاه هایِ و حرف های مردم رو تحمل کنم ، گریزونم از اینکه سرم رو بگیرم پایین یک نفر ببینه کلم اینطوریه. همه ی خانواده ام میفهمن من سرم اینجوریه بعضی وقت ها دارم با کسی هم صحبت میکنم وقتی به چشماش نگاه میکنم متوجه میشم به صورتم یا حالا چشمام نگاه نمیکنه بلکه به کله م نگاه میکنه خیلی عذابم میده .

بعضی وقت ها حس میکنم به من به چشم یه عقب مونده نگاه می کنن فکر میکنن چون کله م این طوریه مشکلی دارم ، نمیفهمم عقب موندم . همه ش بخدا میگم گل کاشتی با این خلقتت . گل کاشتی به زندگی ما، از این میترسم که دو روز دیگه که کچل شدم اون وقت چکار کنم با این کله ...

از آیندم می ترسم از آیندم نا امیدم ، به خودم میگم نمی تونم ازدواج کنم، کسی بهم زن نمیده ، همه میگن سرش اینجوریه کله ش این طوریه مثل عقب موندهاست ، همه ش فکر می کنم اگرم زن بهم بدن زنم آرزو به دل میمونه که کله اینو نگاه، کله شوهر ما رم نگاه ،  حرف بشنوه درباره من ناراحت بشه. خدااا ... چه کردی با این بنده خاک بر سر شده

من دوست دارم معلم بشم با این وضع جامعه با این جوون ها و نوجوون ها چقدر مسخره میشم در آینده ،  چقدر لقب بی عقلی میگذارن روم ، چقدر لقب اینکه بچه ی بدبخت زنش آخه معلم که دیگه محبور بره پای تخته بیاسته چند کلمه حرف بنویسه اونوقت که بچه ها پشتم رو ببینن چقد مسخره ام کنن ، وای خدا دستت درد نکنه .

همین الان از وضعیت حالم ناامیدم دیگه چه برسه به آیندم دوست ندارم جایی برم کسی رو ببینم همش می ترسم مسخره بشم ، در جامعه جایگاهی نداشته باشم . جرات نمیکنم یک حموم درست حسابی برم آخه اگه برم کله مو خوب بشورم بزرگ میشه زشت میشم بی ریخت میشم !!!

چهره بدی هم ندارم سفید پوستم به نظر خودم چهره خوبی دارم شوخ طبعم منبع انرژی ام دوست دارم به اطرافیانم موقعی که من کنارشونم خوش بگذره شاد باشن غمی نداشته باشن ای خدااا ...

ولی چه فایده آخه ، نمیدونم چکار کنم ؟ اومدم اینجا حرفام رو بزنم خالی شم راحت شم دوباره به چشم به نیش کنایه حرفای مردم بدوزم

به نظرتون از نگاه مردم چطوریه مسخره ست ؟ حال بهم زنه ؟ زشته ؟ نافرمه ؟ آدم مسخره ایه ؟ های خدااااااا

یا علی


بیشتر بخوانید ...

توی شهر ما سبزه ها رو مسخره میکنن

میگه چقد سیاهی! اما اون دختره سفید و چشم آبی خوشگله!

اصلا دوست ندارم سبزه باشم

نمیدونم چرا مورد تمسخر دیگران قرار میگیرم

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)