سلام

نمیدونم سوالی که میخوام بپرسم اینجا جاش هست یا نه؟ ولی چون ذهنم رو مشغول کرده مجبور شدم اینجا بپرسم.

من این ترم علی رغم شب بیداری و تلاش زیادم نمره یکی از درس های 3 واحدیم از سر سهل انگاری و بد شانسی فقط بخاطر اینکه میخواستم به همکلاسیم کمک کنم، بخاطر تقلب بیست و پنج صدم ثبت کردن و در کمیته انظباطی در پرونده م درج کردن.

من سابقه نداشته کوچیک ترین تذکری در دوران تحصیلم  داشته باشم و همیشه سرم به کار خودم بود ولی الان با این اوضاع خیلی نگران آینده م هستم که چی میشه ؟ آیا این موضوع در آینده شغلی من تاثیر میگذاره در واقع اهمیت این موضوع تا چقدر جدی هست؟ کسی چنین مورد مشابه ای داشته منو راهنمایی کنه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)