سلام...

من یه خانم متاهلم که تا لیسانس بهداشت محیط ادامه تحصیل دادم ، حدودا ۲۸ ، ۲۹ ساله ام ... طرحمم رفتم‌. تموم شده... بچه هم ندارم .

میخواستم ادامه تحصیل بدم اما نمی دونم چه رشته ای بخونم که هم تواناییش رو داشته باشم هم کار داشته باشه ... ، نمی دونم دوباره از اول کنکور بدم شاید علوم آزمایشگاهی ، هوشبری قبول شدم البته یه تعداد میگن کار تو این رشته ها هست بعضی هام میگن نه ...

از طرفی میگم ادامه بدم ارشد بگیرم که البته اصلا قصد ندارم رشته خودم رو ادامه بدم چون فقط زحمت الکیه تو ایران، این رشته ناشناسه و همه یاد مربی بهداشت مدرسه شون میفتن در حالی که آموزش پرورش ما رو نمیخواد اصلا ... .

باور کنید ما ریاضی مهندسی ، آمار زیستی، مکانیک خاک و مکانیک سیالات گذروندیم حالا نه اینکه در حد مهندسی برق صنعتی شریف اطلاعات داریم نه، ولی دیگه در حد شبانه های شهرهای کوچکتر اطلاعات داریم... البته خیلی وقت فارغ التحصیل شدم و دو سال پیش ارشد همین بهداشت محیط قبول شدم ... اما نرفتم ...

حالا نمیدونم ارشد برم بگیرم ، مثل ارشد HSE که نمی دونم توانایی قبولیش رو دارم یا نه چون خیلی مباحثش زیاده ... ، یا برم رشته ی مشاوره یا روانشناسی ... ، در کل نمیخوام بیکار باشم میخوام زحمتم رو کشیده باشم ...

بنظرتون چیکار کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)