سلام
من دانشجوی پزشکیم .۲۱ سالمه، سال کنکور عاشق یه دختر محجبه شدم ، اونم پزشکی همون شهر قبول شد و ترم ۲ هست. خیلی با خودم کلنجار رفتم که چه جوری بهش بگم ، پیج اینستاش رو پیدا کردم و بهش دایرکت دادم که دوسش دارم و البته به عنوان کسی که باهاش زندگی کنم نه دوستی.
گفت که این کارها برای ما خیلی زوده و باید درس بخونیم، گفتم منم نمیگم همین الان این کار صورت بگیره هر وقت تو صلاح بدونی، آیا قبول میکنی؟ گفت که اجازه من دست خودم نیست و نمیتونم بدون اجازه پدرم نظر بدم. چند روز بعد دوباره سر صحبت رو باش باز کردم و صمیمی حرف زدم فکر کردم حداقل باهام چت میکنه.
اما گفت من پدر و مادرم دوست ندارن با نامحرم چت کنم و نمیتونم از اعتمادشون سوء استفاده کنم و اگه واقعا علاقه دارید این راهش نیست باید خاستگاری کنید. گفتم نمیتونم ۷ سال رو تحمل کنم گفت که اگه تحمل ندارید برید کسی دیگه رو پیدا کنین .
منم بهم برخورد دیگه پیام ندادم. همه دوستام هر کدوم به راحتی یه دختر پیدا کردن و راحت باش چت میکنن . به نظرتون این جواب ها یعنی از من خوشش نمیاد؟ حقیقتا تو این وضع و سن شرایط خاستگاری رو ندارم و نمیتونم به پدر و مادرم بگم . از طرفی میترسم دختره رو از دست بدم. تحمل ۷ سال درس بدون اون هم برام سخته. چه کار کنم به نظرتون ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)