سلام دوستان

من در مورد کمک به زن در خانه دچار سردرگمی ام . آقایون باید چطور به همسرشون توی خونه کمک بکنن ؟ چه کارایی رو بکنن چه کارهایی رو نکنن؟ من نامزدم هم شاغله.

من الان مجردی آشپزی رو دوست دارم یه موقع که آشپزی میکنم یا مثلا بر حسب عادتی که مادر گرامی بهمون یاد دادن سعی میکنم ظرفی چیزی بود بشورم. اتوی لباسام با خودمه ، مادرم یه بار هم لباسی چیزی واسم اتو نکرده. سعی کرده استقلال رو بهم یاد بده. من سربازی هم رفتم کلا انگار یه کدبانو و مرد مستقل رو باهمم.

توی مواقع کمک به همسر در خانه تصور نگران کننده ای دارم که از مردانگی کم بشه، آیا تفکر من اشتباهه ؟ اینطور فکر می کنم زن آدم بعد یه مدت کوتاهی میگه خب اینکه ناهار بلده بپزه ظرفم که مشکلی نداره بشوره لباس هم که مثل خشکشویی خط میندازه پس اگه دست به کاری زد اشکال نداره کار من راحت تره.

این احساس راحتی زن وقتی که مردش مشغول باشه رو نمی تونم قبول کنم. چی این وسط کمه ؟ مردانی رو دیدم که به همسراشون کمک می کنن، مردایی هم هستن مثل پدرم که دست به سیاه و سفید نمیزنن و مرد سالاری دارن و زنشون همش نق میزنه کمک دست من نیستی.

دوست دارم آقایون متاهلی که توی کارای خونه به همسرشون کمک می کنن بیشتر نظر بدن. آیا زندگی شون بهتر شده یا معذرت میخوام از همه خانم ها قصد بی احترامی ندارم، زنشون پر رو شده. خانم ها هم اگر راهنمایی مثبتی دارن ممنون میشم بهم بدین.

یا حق


بیشتر بخوانید ...

چطور به شوهرم بگم تو خونه کمک حالم باشه

آقایون لطفا کمی به همسرتون کمک کنید

تقسیم وظایف در کارهای منزل وقتی زن و شوهر دانشجو یا شاغل هستند

اگه مردی در کارهای خونه به خانومش کمک کنه مردونگی نداره؟

ازدواج با دختری که حاضر به انجام کارهای خونه نیست

برنامه ریزی برای درس و خانه داری به صورت همزمان

چرا بعضی از دختران امروزی بعد از ازدواج خانه داری رو کسر شان میدونن

خانه داری و مادری برای چهار پنج فرزند

خانه داری یا اشتغال ، کدام برای خانم ها در اولویت است ؟

وظایف آقایون در مقابل همسرشون

خانوم ها میشه بگن وظایف شون چیه توی زندگی مشترک؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)