سلام

من سر پایان‌نامه م خیلی استرس گرفتم و نمیتونم از استرس کاری کنم، چون از اسم دفاع و آمار خیلی میترسم ، از استرس حتی نتونستم موضوع انتخاب کنم . استادم هم اصلا راهنمایی نمیکنه .

میخواستم بدونم میشه یه مقاله رو ترجمه کنم و ارائه بدم یا مثلا از پایان‌نامه‌ها مطلب جمع کنم ؟ میخوام در موعد مقرر ارائه بدم و متحمل شهریه نشم . قصد دکترا هم ندارم .

خواهشمندم فقط دوستانی که دفاع کردند راهنمایی کنند

مرسی


بیشتر بخوانید ...

چکار کنم که از پایان نامه ام خوب دفاع کنم؟

میخوام خودم پایان نامه ام رو بنویسم ولی زیاد وارد نیستم

برای انجام پایان نامم به کمکتون نیاز دارم

مشورت در مورد انتخاب موضوع پایان نامه در رشته مدیریت بازرگانی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پایان نامه نویسی (۴ مطلب مشابه)