سلام

با دختری به قصد ازدواج آشنا شدم و اینکه رابطه ما در حد صحبته و خیلی کنترل شده، میدونم که این خانوم قبلا کسی رو دوست داشته ، این دوست داشتن بدون رابطه بوده ، من که ازشون در این باره سوال کردم گفتن که فراموش کرده ، اما من نتونستم باور کنم .

بار ها شنیدم خانم ها گفتن : زن ها نمیتونن همزمان عاشق دو نفر باشن ، اگه به یکی دل ببندن ، دیگه نمیتونن کس دیگه ای رو دوست داشته باشن ، میخواستم از خانم ها بپرسم که این عبارت چقدر در مورد شما صادق هست ؟

فقط خواهشا خیر و صلاح اون دختر رو در نظر نگیرید ، نمیخوام به هیچ عنوان اشتباه کنم .

مطلب پشنهادی مدیر :

فراموشی عشق اول برای آقایون سخت تره یا خانم ها ؟

چطور عشق را فراموش کنیم ؟ ( راهکار برای فراموش کردن یک شخص )

حس فوق العاده ی عشق اولم، بازم تکرار میشه ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

چند روزه بسرم زده که به عشق اولم پیغام بدم

فکر می کردم بعد از ازدواج عشق اولم رو فراموش می کنم

چگونه بفهمیم که عشق اول یه دختر هستیم ؟

در صورت ازدواج، عشق اولم فراموش میشه یا نه ؟

پسران معتقدن که هیچی عشق اولشون نمیشه ؟

خانم ها می تونن عشق اول رو فراموش کنن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)