من با یه پسر به قصد ازدواج اشنا شدم پسر همکلاسیم پنج ماهی ارتباط پیامی داشتیم الان ارتباطو قطع کردیم بخاطر خدا و خانواده و اینده بچمون اما این یه هفتس که ارتباطو قطع کردیم برا من خیلی سخته افسرده شدم بی قرارم احساس تنهایی میکنم هر لحظه میزنه به سرم بهش پیام بدم اما اون پسر میدونم از دستم ناراحت میشه اون از خدا میترسه منم از خدا میترسم و میدونم پیام دادنم جز تباهی چیزی نداره و از یه طرف حالا حالاها شرایط ازدواج نه من نه اون اقا نداریم چیکار کنم از این حالت بی فراری در بیام؟

میگید دوست صمیمی اول ندارم دوما دوست صمیمی اگرم داشته باشم نمیتونم برم خونشون یا اون بیا و خونمون خانواده اجازه نمدن و تنها جایی که میتونم دوستمو ببینم دانشگاهه و در ضمن دوست صمینی ندارم کمکم کنید

مرتبط با شکست عشقی در دختران:

یعنی به همین راحتی ولم کرد؟

من تنها و اون با یارش، چیکار کنم آروم بشم؟

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چرا خدا منو به پسر مورد علاقم نرسوند ؟

عاشق پسر داییم شدم ولی اون بی توجهی می کنه

عشق یه طرفه سخته واسه دختر ...

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد

انگاری فقط اومده بود تا دلِ منو ببره

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه)