سلام

یه دخترم که امسال کنکور تجربی دادم  و هدفم پرستاریه و منطقه 1 هستم . شرایط من طوریه که فقط شهر خودمون رو میتونم انتخاب کنم و شهر دیگه امکان انتخاب ندارم ، امسال تلاش کردم ولی قبولی در دانشگاه شهرمون خیلی سخته چون تقاضا براش زیاده و برای پرستاری رتبه حدودا تا 4000 منطقه 1 قبول میشن و من مجبورم برم آزاد شهر خودمون ولی از اون طرف مشکل مالی دارم چون هزینه این رشته دانشگاه آزادش واقعا سرسام آوره و خانوادم سخته براشون اگه بخوام برم آزاد خودم باید شهریه جور کنم ...

دو تا سوال دارم:

اول اینکه دانشگاه آزاد تخفیف شهریه و وام دانشجویی و اینا داره ؟

دوم اینکه چه کارایی میتونم انجام بدم تو دانشجویی که درآمد داشته باشم و بتونم شهریه جور کنم؟ حدودا یه سال چند جا کار کردم و با کار کردن مشکلی ندارم .

به نظرتون با این شرایط من برم آزاد از پسش بر میام ؟ خواهشا راهنمایی کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه)