سلام دوستان...

من یه دختر در محدوده سنی کمتر از بیست و پنج سال هستم... و مشکلی برام پیش اومده که نمیدونم چطور مطرح کنم. چون واقعا به کمک نیاز دارم. اما این مشکل من در مورد یه فرد مهم و معروفه که هر چی فکر میکنم چطور مطرح کنم که لو نرم فکری به ذهنم نمیرسه

الان من باید چیکار کنم...حتما باید حرف بزنم... دوستان لطفا بگید من چطور میتونم مشکلم رو مطرح کنم.

منظورم اینه که اتفاقی که برام افتاده رو چه جوری مطرح کنم که خود شخص یا اطرافیانش متوجه نشن، چون باید همه جزئیات رو بگم... تا بتونید بهم کمک کنید ، اما میترسم ..


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)