سلام

جمعه کنکور دادم و خدا رو شکر خوب بود. الانم تا آخر شهریور دیگه دست به کتاب و ... نمیبرم و میخوام یه چند ماه بعد از دو سه سال درس خوندن، راحت باشم. ولی هر کاری میکنم نمیتونم خودم رو قانع کنم که این چند ماه جایی کار نرم.

میخوام برم یه جایی و از این فرصت استفاده کنم، یه فن یا رشته ای رو یاد بگیرم و مطمئنم همین تجربه های کوچیک بعدا تو تصمیمات زندگی و نحوه ی دید من به مسائل و مشکلات اثر میذاره یا یه جایی بعدا به کار میاد. فرقی هم نداره که چی باشه فقط یه چیزی باشه که دو تا مورد رو داشته باشه:

1. یه چیزی یاد بگیرم.

2. یه پولی هم در بیارم هر چند کم ( به هر حال قصد حمالی کردن رو که ندارم ! )

اگه هر چیزی بدرد بخور به ذهنتون رسید بگید و اگه تجربه ای هم دارید بفرمایید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه)