سلام

از وقتی پست " متاهلم چه طوری جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم " رو خوندم یه سوالی به ذهنم رسید ، تصمیم گرفتم از دختران محترمی که به هر دلیل قبلا دوست پسر داشتن یه سوال بپرسم .

خوب یه سری خانوما میگن ، مگه پسرا راستش رو میگن که ما بگیم ، بنظرم این توجیه درسته ، باید در برابر دروغگو دروغگو بود ، اما اگه یه پسر پاک باشه ؛

منظورم از پاک نداشتن دوست دختر در مجازی و واقعی ، به خصوص واقعی هست ، و شرایط دیگه ش ، از جمله اخلاق، سابقه، خانواده ، تحصیلات ، شغل ، خونه و ماشین و اعتقادات و‌ سلامتش ، اوکی باشه و اگه درباره گذشته ازتون سوال بپرسه ، بگه که براش خیلی مهمه و اگر طرفش دروغ بگه حلالش نمیکنه ، بهش راستش رو میگید ؟

دو تا توضیح مهم :

۱- منظورم از دوستی ، آشنایی هایی که سالم و زیر نظر خانواده باشه نیست

۲- میدونم که همچین سوالی در ذهن دخترایی که رابطه نداشتن هم پیش میاد ، اما در این پست میخوام درباره پسرا بدونم ، لطفا خلط مبحث نکنید

ممنونم .


مرتبط:

به خواستگارم بگم که قبلا رابطه ی نامشروع داشتم؟

می ترسم خواستگارم بعدا با سابقه دوستی من مشکل پیدا کنه

اگه بعد از ازدواج فهمیدید همسرتون سابقه دوستی داره، چه می کنید؟

دختر مورد علاقه م 5 سال سابقه دوستی داره

آیا مشکل از منه که نمی تونم گذشته ی ناپاک دختری رو ببخشم ؟

نمیخوایم با یه تواب ازدواج کنیم، مگه زوره ؟

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

با دختری که قبلا دوست پسر داشته ازدواج نمی کنم

من یه دختر ترسو هستم و خیلی میترسم گذشته م لو بره

بعد از ازدواج فهمیدم که همسرم قبلا ...

به پسر مورد علاقه م بگم که قبلا دوست پسر داشتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)