سلام خسته نباشید

من ۱۷ سالمه امسال وارد پایه یازدهم خواهم شد . من تا سال نهم شاگرد فوق العاده زرنگی بودم تعریف از خود نباشه ولی از معلمان مدرسه گرفته تا فامیل اینو همیشه میگفتن. من معدلم بیست بوده همیشه  سمپاد درس میخونم  حتی تافلمو هم گرفتم .

تا اینکه سال دهم بخاطر فشار عصبی و ... متاسفانه فقط سه ماه اول رو مدرسه رفتم و خرداد ماه مدتی رو که مدرسه نرفتم. تا یک ماه بیمارستان بودم و بعد اونم به سختی کارهای شخصیم رو انجام میدادم و اصلا شرایط خوبی نداشتم تا اینکه اواخر اردیبهشت حالم بهتر شد .

دیگه تقریبا خوب شده بودم من برا امتحانات خرداد ماه  شب امتحانی خوندم و همش رو خودم خوندم سطح تحصیلات پدر و مادر من کمه ، اونا هم نمیتونستن تو درس ها کمکم کنن ، زمان کمی هم برای خوندشون داشتم و معدلم ۱۹.۶۷ شد منو خیلی ناراحت کرد این معدل ، شاید بنظر خیلی ها سوالم پیش پا افتاده باشه .

به نظرتون من میتونم سال دهم رو تابستون تموم کنم ؟ من فقط میخوام پزشکی قبول شم . حالا که یه سال عقب افتادم میتونم جبران کنم یا نه .

به نظر شما چطور درس بخونم تا زودتر تمومش کنم و تو خوندن درس ها وسواس زیادی خرج میدم خوشبختانه یا متاسفانه

به نظر شما زیست و ریاضی چطور بخونم ؟ چه منابعی خوبه و بازده بیشتری خواهم داشت ؟ من فقط این دو تا درس رو میلنگم

اینم بگم احتمالا سال یازدهم نمیتونم همیشه تو مدرسه حضور پیدا کنم . خوشحال میشم راهنماییم کنین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)