سلام

یه مشورت در مورد کسب و کار میخوام . لیسانس برق الکترونیک دارم و عملی قوی هستم اگه زمینه کاری حرفه ای و خیلی تخصصی نباشه میتونم توی زمینه برق و الکترونیک کار کنم. یه مغازه هم جای خوبی تو شهرستان، ملکش رو دارم. حالا بنظرتون با این شرایط چه کسب و کاری راه بندازم خوبه؟ از مغازه چه استفاده ای کنم بهتره؟ انجام برق ساختمان درآمدش چطوره ؟

با این شرایط اقتصادی کشور مغازه رو الکتریکی کنم و لوازم برقی بفروشم تو شهرستان جواب میده؟
پوشاک،سوپر مارکت، فست فود یا هر کار غیر مرتبط با برق بهتر از برقه ؟ مغازه رو بفروشم و پولش رو به کار دیگه ای بزنم اگه خوبه چه کاری پیشنهاد میدید؟ ( قیمت ها تو شهرستان پایینه، با وجود اینکه مغازه جای خیلی خوبیه ولی ملکش نزدیک صد و پنجاه میلیون قیمت میشه ( حدود سرمایه من ).

لطفا با شرایط و سرمایه من، منو راهنمایی کنید، برام مهم نیست تو رشته خودم یا چه کاری ورود کنم، فقط درآمدش در حدی باشه که از مغازه یا سرمایه ش بتونم حداکثر استفاده رو ببرم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)