سلام

بالاخره با گسترده شدن فضای ارتباطات از جمله تلگرام و اینستاگرام و غیره ، خب مشخصا آداب و رفتار خاص خودشون هم دارن و یه جورایی مثل حریم شخصی شده ، مشکل من الان اینه ؛

چرا من که پسر هستم و مثل خودم زیاد دیدم ، مثلا تو تلگرام یا اینستاگرام پیام که به خصوصی یه دختر خانوم که ارسال می‌کنم  شده اصلا جواب نداده در جا بلاک کرده ، این خیلی رو اعصابمه واقعا دلیل این کارا چیه ؟

یا مثلا از یه نفر آی دی میخوای نه تنها بهت آی دی نمیده بلکه جواب هم نمیده انگار مثلا حرف زشتی زدی ، الان دلیل این کارا چیه ؟ آخه جواب سلام دادن باعث مرگتون میشه ؟ یا آیدی شما رو اگه من داشته باشم مثلا میتونم چی کار کنم آخه !؟ خیلی سر این موضوع اعصابم بهم میریزه .من قصدم اصلا مزاحمت یا ایجاد روابط دوستی نیست . 

از دختر خانوما میخوام با منطق جواب بدن مشکل چیه ؟ و دلیل این کارشون چیه ، از پسرایی که مشکل منم دارن خوشحال میشم نمونه های دیگه هم مثال بزنن تا این اخلاق زشت پاک بشه حداقل بعد دیدن این پست بفهمن کار قشنگی نیست .


مرتبط:

پسرها چطوری توی اینستاگرام فالووینگ پیدا میکنن؟

شوهرم تو اینستاگرامش صفحات مستهجن رو دنبال می کنه

یه مرد تازه ازدواج کرده در اینستاگرام منو فالو کرده

هدف برخی از دختران از گذاشتن عکس های شخصی در اینستاگرام چیه ؟

خانمم در اینستاگرام یه آدم دیگه میشه

خواستگارم در اینستا و تلگرام با دختران زیادی دوست بوده

با دیدن پیج اینستای دختر مورد علاقم شوکه شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه) اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)