سلام دوستان

من هفته قبل رفتم خواستگاری

صمیمی ترین رفیقم معرفیمون کرد

دختر کاملا پاک و زیبایی هستش

نه ایشون نه من هیچ کدوم مشکل خود ارضایی یا رابطه به هر شکل با جنس مخالف رو نداشتیم

ازدواجمون هم سنتی بوده

اولین دفعه ایشون رو تو خواستگاری دیدم

فقط به رفیقم که سال هاست با همیم اعتماد کردم

دختر خالشه

رفیقم میگه اگه دختر خالم نبود من میگرفتمش

بعد از کلی استرس رفتیم خواستگاری با خانواده

ایشون تمام معیار های من  داشتن

هر دومون خیلی با هم جوریم

یک ساعت تو یه اتاق اون جا حرف زدیم

کاملا هم کفویم

فقط یه چیزی

چه جوری تحقیق کنم

شما نگا کنید

گفتید باید سه ماه  طول بکشه  تحقیق

خب من تو ساختمان و کوچشون چه جوری تحقیق کنم؟

برم زنگ ساختمون روبرویی رو بزنم بگم نظرتون راجع به اون دختره تو ساختمون روبروییتون چیه؟

یا برم از بقال بپرسم؟

تازه

تو دانشگاه با چه رویی برم از رفیقاش بپرسم؟

فامیلاشون رو از کجا گیر بیارم؟



مرتبط با تحقیق برای ازدواج:

اول تحقیق، بعدش امتحان و در نهایت اعتماد

سوال برای تحقیق اولیه از همسایه های دختر خانم

چطور در تحقیقات بفهمم که دختر مورد علاقم اهل دوستی بوده یا نه ؟

منابع مناسب تحقیق برای ازدواج

چه کسی رو برای تحقیق بفرستیم ؟

در مورد خواستگار آشنا هم باید تحقیق کنید

طرح سوالات مناسب تحقیق برای ازدواج

چرا دکتر فرهنگ میگه 3 ماه باید تحقیقات طول بکشه

کوتاهی در تحقیق رو نمیشه با تعیین مهریه بالا جبران کرد

شیوه مناسب تحقیق برای ازدواج

تحقیق در مورد کفویت در ازدواج

دو تفکر غلطی که مانع تحقیق درست برای ازدواج هستند

مراحل تحقیق برای ازدواج

در شهرهای بزرگ، ملت چطور از هم تحقیق میکنن!؟