سلام

من دانش آموز فوق العاده درسخونی بودم و از ابتدایی تا سوم دبیرستان معدلم عالی بود اما امسال که پیش  دانشگاهی بودم بخاطر یه اشتباه ، از درس و مدرسه دلزده شدم و خیلی افت کردم . منی که تک تک سلول های قلبم برای درس میتپید و عاشق این بودم که پزشک بشم ، چهار ماهه بخاطر افسردگی که فقط خواهرم  میدونه دست به کتابام نزدم و فقط برای امتحانات پایان ترم دو سه ساعت میخوندم و به معدل ۱۷ رسیدم . همه ی اقوام و آشنایان فکر میکنن دو روز دیگه که کنکور دارم رتبم عالی  میشه ولی من منتظر یه رتبه افتضاحم که میدونم با دیدن رتبه م قلب پدر و مادرم میشکنه . هیچ وقت فکر نمیکردم که وضعیت درسیم به اینجا برسه .

پدر و مادرم خیلی برام زحمت کشیدن و من شرمنده عرق هایی میشم که اونا سر کارشون برای من میریزن .

میخوام پشت کنکور بمونم و قسم خوردم که سال بعد فقط و فقط درس بخونم و به حاشیه ها توجه نکنم ولی چیزی که آشوب درونم به پا کرده ، رتبه کنکور امسالمه که مطمئنم ۱۰ هزار به بالا  میشه ( منطقه ۳ ) و مطمئنم اگه مامان بابام این رو ببینن حتما ازم ناامید میشن . من خیلی کم دروغ میگم ولی مجبورم اگر رتبه ها اومد یا بگم که گزینه ها رو جا به جا وارد کردم ، این طور دیگه مورد قضاوت فامیل و آشنایی که فضولن و تو کارای شخصی بقیه دخالت میکنن ، قرار نمیگیرم یا کاری کنم که پاسخ برگم صحیح نشه .

خواهش میکنم راهنماییم کنید


مرتبط با ترس قبول نشدن در کنکور:

دلم می خواد معجزه میشد و در جلسه کنکور حاضر نمیشدم

احساس میکنم نه تنها کنکور، بلکه کل زندگی ام رو باختم

به خاطر خیالبافی نتونستم حتی یک کلمه برای کنکور بخونم

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

عدم موفقیت چندین باره در کنکور تجربی سرگردونم کرده

از استرس کنکور دارم سکته میکنم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

سال کنکورم بدترین سال عمرم شده

اگه کنکور قبول نشم چیکار کنم؟!

میخوام دوباره کنکور بدم اما خانوادم میگن موفق نمیشی

ترس از کنکور! واقعا کنکور سخته؟

کنکوری هستم، از آینده می ترسم، چطور این ترس رو کنترل کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کنکور (۶۳ مطلب مشابه)