سلام

من دیروز عصر که خوابیده بودم یه لحظه چشمام رو باز کردم و یکی از اعضای خانواده م که اتفاقا خیلی هم دوستش دارم رو دیدم که سرش رو آورده بود جلو و داشت نگاهم می کرد.

من گاهی خواب جن و این طور چیزا میبینم و اون لحظه فکر کردم ایشونم ...  . البته ایشون منو صدا زده بودن و فکر کرده بودن بیدارم و باهام کار داشتن و برای همین تو صورتم رو نگاه می کردن.

خلاصه تو عالم خواب و بیدار کلی جیغ زدم ،طوری که خانواده م وحشت کرده بودن و ماساژم میدادن و می گفتن چیزی نیست و نترس . و من فقط صداشون رو میشنیدم و یک تصویر تار  و بعد نشستم و به گریه افتادم و به نظرم در واقع این موقع کاملا بیدار شدم و بعد با خوردن آب به حالت طبیعی برگشتم. 

من تا بحال اصلا دچار این حالت نشده بودم. البته گاهی خواب جن دیدم و توی خواب دقیقا همین طوری جیغ زدم ولی همیشه این طوری بوده که توی خواب از حنجره م هیچ صدایی تولید نمیشده. به نظر خودم حتی ممکن بود از ترس سکته کنم. حالا من می ترسم که بازم این طوری بشم. تصور کنید تو مهمونی آدم اینطوری بشه، فکر می کنن طرف دیوونه شده !

شما همچین تجربه ای دارید؟! نا گفته نماند که به جن و این طور مسائل هم فکر نکرده بودم. تو اینترنت هم که جست و جو کردم چیزی راجع به ترسیدن در خواب ندیدم.  فقط در مورد کابوس های شبانه ی مطالبی هست. هر چند من خواب نبودم و تقریبا بیدار شده بودم که چشمام دیده بود.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)