سلام

بیست و پنج ساله ، دانشجوی ارشد روابط بین الملل ، مسلط به زبان انگلیسی و فرانسه ، با فن بیان محکم ، رفتار در بیرون نسبتا جدی ، با هدف نه فقط در زمینه مالی ، پدرش کارگر ، مادرش خانه دار ، وضعیت مالی شون معمولی ، یک ریال از پدرش کمک نگرفته ، از ۱۸ سالگی کار کرده و بخاطر فکر و تلاشش تو این سن خونه ، ماشین و شغل خوبی از خودش داره ، سابقه دوستی نداشته ، رفیق باز و دودی نیست ، ساکن جنوب شهر تهران هستن البته خودش در یکی از مناطق ۶ تا ۱۰ سکونت داره ، خسیس نیست ، اهل منت نیست ، اغلب اوقات درونگرا و کم حرف و دم دمی مزاج ، عصبیه اما بی ادب نیست ، قدش ۱۷۲ سانتی متر ، چهره دلنشین ، اندام متناسب با قد و خیلی فعال ( هر چند به گفته خودش تنبله ! )

به طور کل پسری عجیب ، کمی مرموز با روحیات خاص هست که بعضی هاش رو در کامنت ها ذکر میکنم ، در یک کلام بگم زندگی باهاش جالب و پر هیجان خواهد بود ، مغروره ، البته با خانواده - فامیل - دوستان و همسرش بهتره ولی کمی حالت مقرراتی داره ، سخت گیر ، بد بین ، البته منظور از بدبینی این نیست که مثلا من بیرون برم به من شک کنه ، نه ، اما فکر میکنه بیشتر دخترا پول پرستن ، به پوشش خودش خیلی اهمیت میده و اغلب اوقات هم رسمی لباس میپوشه ، کم صبر ، کم حوصله ، اگه غذاش دیر بشه عصبی میشه ( طبیعیه )

البته همون طور که گفتم دم دمیه ، مثلا گاهی خیلی خوش اخلاقه ، بی مناسبت هدیه میخره ، و رفتارش با خانوم جوری هست که هم دوست داره خوبی کنه هم بهش رو نده ، شلخته ( به جز در پوشش شخصی ) ، حساس اما کینه ای نیست و زود فراموش میکنه ، به خودش متکی هست .

چند بُعدیه ، گرم مزاجه ولی متعهده ، از همسرش توقع داره همیشه براش شاداب و جذاب باشه !
خوب این ، تمام اطلاعات من از ایشون بود ، در مورد اعتقادات دینی هم طبق گفته خودش : اول که خیلی معتقد بوده

بعدش به شک میفته ، میره تحقیق میکنه و تصمیم داره اهل نماز و روزه بشه ولی ظاهرش نشون نمیده ، پسر با احساسیه ، اهل مشورته ولی حرف آخر رو خودش باید بزنه ، هدف هاش از خانواده و همسرش براش مهم تره ، سه فرزند هستن ، ایشون پسر آخریه ( با یه خواهر وسط ) و همچنین رزمی هم کار میکنه ...

حالا هم گفته اگه قبول کنی میام خواستگاریت اگه نه که بیشتر از این وقت همو نگیریم .

خودم هم دانشگاهیش بودم ، وضعیت مالی مون ازشون بهتره ( که برام مهم نیست ) ، خیلی هم تاکید داره منم اهل نماز و روزه بشم (خودمم دوست دارم) منم قبلا اهل دوستی نبودم ، به لحاظ ظاهری از نظر صورت خیلی قشنگه ، چهره بی بی فیس در عین حال جدی ، ولی از نظر قدی تناسب نداریم ، من ۱۶۸ هستم ، و گفته بخاطر بچه ام دنبال یه قد بلند میگشته ! برای اون اخلاق - تفکرات - روحیات و علاقه از همه چی مهم تره اما گاهی شک میکنم پس چرا سراغ کسی که پایین تر از خودش باشه نرفته، ولی خیلی پسر صادق و خوبیه رمزاشم به من گفته .

منم دوسش دارم ، اونم همین ولی یکم از اخلاقش میترسم وگرنه مادیات و قد برام خیلی مهم نیست ، ۶۰ درصد اخلاق و روحیات و علاقه مهمه .

شما جای من بودید چه جوابی به ایشون میدادید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)