سلام بر دوستان

من همیشه یک سوالی برام پیش اومده که امثال ما جوانان با هزار آرزو درس خواندیم و سختی کشیدیم. نمونه اش خود من که سال ها در دانشگاه و مدرسه های نمونه دولتی و با اتکا به خودم  درس خوندم و حتی چندین سال کار کردم اون هم چه کاری ؟ کاری که همراه با مشقت و سختی فراوانه ولی الان به خاطر شرایط بد کشور بیکارم.

سوال من اینه که تا کی مسئولان کشور ما میخوان خودشون رو به خواب بزنن و به مسائل جوانان اهمیت ندن. به خدا جوانان مملکت ، محیط زیست ،اقتصاد و ... کشور داره نابود میشه من الان با 25 سال سن نه کار دارم نه سرمایه .

حتی خواستم هر کار غیر مرتبطی انجام بدم ولی من الان بعد چند سال کار و تلاش به پول نیاز دارم . واقعا به صلاح ما جوانان است که توی این اوضاع بد زندگی کنیم ؟ اون هم با داشتن منابع بزرگ نفت و گاز و وجود معادن بسیار در کشور ؟

--------------------

نکته :

این سوال آزمونی برای اکثریت هستش ، می تونه دروازه ی ورود خانواده برتر به مسائل جاری کشور باشه .

از ارسال شایعه ، مطالبی که منبع اون رسانه های معاند هستند ، مطالب نامعتبری که در پیام رسان ها می بینید و ... خودداری بفرمائید .

در کل یا وارد این بحث نشید یا اگه شدید با مدرک و سند حرف بزنید .

هر کس مسئول اون چیزی هستش که میگه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) جهت اطلاع مسئولین (۱۵ مطلب مشابه)