سلام

گاهی وقت ها ناخواسته بقیه رو ناراحت میکنیم. وقتی می بینید کسی قدش کوتاهه ، جلوی اون از قد بلندی نگید ، اگه کسی ازدواج نکرده اینقدر جلوش از همسرتون نگید ( خب دلش میکشه بدبخت )
، اگه باباتون پولداره جلوی رفیق فقیرتون دم از ماشین و خونتون نزنید.

توی این وبلاگ اینقدر راجع به اندام زن و مرد ریز نشید ، طرف احساس میکنه مشکل داره ، خلاصه بعضی حرف ها رو بعضی جاها نگید


مرتبط :

در جمع های دوستانه، از چی حرف بزنیم که غیبت نشه ؟

دوست دارم که غیبت کردنم کم بشه اما نمیدونم چه جوری؟

گناه غیبت چه جوری بخشیده میشه ؟

موقع حرف زدن با دیگران، حرف کم میارم

دلم میخواد همه جا حرف برای گفتن داشته باشم

مراقب حرفها و گفته هایمان باشیم

اصولا حرف مردم برام مهم نیست

به حرف مردم خیلی حساسم

چکار کنم راحت حرفم رو بزنم و تصمیم بگیرم؟

از روی سادگیم یه حرفی میزنم که نباید بزنم

چطوری به خاطر کم حرفیم مغرور به نظر نرسم؟!

اول فکر کنید بعدا حرف بزنید

مواظب حرف ها و رفتارهامون باشیم

اصلا بلد نیستم خوب حرف بزنم

قبل از هر چیزی اول یاد بگیریم چطور باید حرف بزنیم!

حرف های دیگران خیلی واسم مهم شده

عاقل اول فکر می کند سپس حرف می زند

تصمیم گرفتم دیگه زیاد حرف نزنم

حرف بقیه نسبت به من و رفتارم برام خیلی مهمه

دل شیر ندارم که حرفم را رک بگویم

هر حرفی باید در موقعیت خودش زده بشه

می خوام قوی بشم طوری که در مقابل حرف دیگران خودم رو نبازم؟