سلام

من به دختر خالم علاقه دارم فقط یک مشکلی هست ایشان هم از من قد بلندتر هست هم هیکلش درشتر. من قدم ۱۶۰ و ۵۲ کیلو وزنمه ، ایشان حدود ده سانت بلندتر و خیلی هیکلی تر از من است البته چاق نیست.  ولی قدرت بدنیش از من بیشتر است.  

میخواستم مشورت کنم ببینم اگه من تقاضای ازدواج کنم و قبول کنه ممکنه در رابطه جنسی مشکلی پیدا بشه ضمنا الت من به تناسب هیکلمه یعنی حدود ده سانته که خوندم اگه بالای هفت سانت باشه نرماله .


مرتبط:

از زنم کتک میخورم

به خانم های قوی جثه ، حس خاصی دارم

از اینکه یه مرد قوی هیکل بشه بازیچه دستم احساس پیروزی میکنم

ازدواج با دختری که از خودم قویتره چه مسائلی رو در پی داره ؟

آیا همه خانم ها برای ازدواج ، مرد قوی با ظاهر مردانه رو می پسندند؟




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)