سلام

دانشجوی ارشد مدیریت بازرگانی هستم و در فکر موضوع برای پایان‌ نامه ، استاد راهنما هم اصلا گوشی رو جواب نمی‌ ده ، لطفا دوستان بفرمایند چه طور می‌تونم موضوعی را انتخاب و روش کار کنم؟ هم گیج شدم هم اضطراب دارم .

نمی‌دونم مطلب چه جوری جمع کنم و یه پایان‌نامه بالای ۱۰۰ صفحه بنویسم و نمی‌دونم آمار هم الزامیه یا نه‌ ؟

ممنون


بیشتر بخوانید ...

میخوام خودم پایان نامه ام رو بنویسم ولی زیاد وارد نیستم

چکار کنم که از پایان نامه ام خوب دفاع کنم؟

برای انجام پایان نامه م به کمک تون نیاز دارم

مشورت در مورد انتخاب موضوع پایان نامه در رشته مدیریت بازرگانی


مرتبط:

اقتصاد یا مدیریت؟، کدوم رشته برای من مناسب تره؟

تجربیات شما در مدیریت بازرگانی‌ و مدیریت مالی

می خوام در دانشگاه پیام نور رشته مدیریت بازرگانی بخونم

آینده شغلی مدیریت بازاریابی چطوره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) پایان نامه نویسی (۴ مطلب مشابه)