سلام

سوالی هست شاید قبلا تکرار شده باشه ، نمیدونم ولی هر چی گشتم تو اینجا پیدا نکردم . خواستم نظر آقایون رو برای ازدواج با یه خانم وکیل بدونم , وکیلی که زیبایی متوسط رو به بالایی داره و حجاب معقول و در حد شرع و عرف و اینکه زندگی رو در اولویت قرار بدن بعد کار رو و قصدشون فقط پول در آوردن نباشه و زیاد پرونده بر ندارن تا لطمه ای به زندگی شخصیشون وارد نشه ,  آیا حاضرن با یه خانم وکیل با این ویژگی ها ازدواج کنند ؟ دیدشون نسبت به این دخترا چی هست؟


مرتبط:

مادر شاغلم از این که پدرم رو تکیه گاه خودش نمی بینه، ناراحته

دوست ندارم همسر آیندم شاغل باشه

بررسی ملاک شاغل بودن خانم در ازدواج

نحوه برخورد دختران شاغل با تمایل برخی از پسران به ازدواج با آن ها

میخوام در مورد ازدواج با دختر شاغل باهاتون مشورت کنم

کارمندم، با یه دختر کارمند ازدواج کنم و یا خانه دار ؟

تمایل بعضی پسران به ازدواج با دختران کارمند و دهه هفتادی

با یک معلم هم سطح خودم ازدواج کنم یا با یک خانه دار ؟

زن خانه دار رو ترجیح میدید یا شاغل ؟

پزشک هستم، نمی دونم همسر خانه دار انتخاب کنم یا ...

آقا پسرها ، شما همسر معلم رو ترجیح میدید یا خانه دار ؟

به چند دلیل میخوام که همسر آینده ام شاغل باشه

درآمد زن مردکش است!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)